§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług Salonu Kosmetycznego Kaprys zlokalizowanego w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 25 zwanego dalej „Salonem”.
2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone w Salonie na rzecz Klientów w jego siedzibie.
3. Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia oraz osoba niepełnoletnia powyżej 17 roku życia, posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna.
4. Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień́ Regulaminu.
§2
UMAWIANIE WIZYT
1. Klient umawia się na wizytę osobiście w Salonie lub telefonicznie (tel. 530 806 803).
2. Salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku podczas rezerwacji wybranych Usług w przypadku:
3. O zadatku i jego kwocie Klient zostanie poinformowany przed umówieniem wizyty.
4. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku Klientów, którzy trzykrotnie nie stawili się na umówioną wizytę lub co najmniej trzykrotnie odwołali wizytę na mniej niż 12 godzin przed jej rozpoczęciem.
5. W przypadku rezerwacji bez zadatku, Klient może odwołać wizytę najpóźniej na 12 godzin przed jej terminem. Odwołanie wizyty po upływie tego czasu lub brak informacji o rezygnacji traktowane jest jako niestawienie się na wizytę.
6. W przypadku rezerwacji z zadatkiem, Klient może odwołać wizytę najpóźniej na 12 godziny przed jej terminem, aby otrzymać zwrot wpłaconej kwoty. Odwołanie wizyty po upływie tego czasu lub niestawienie się skutkuje zatrzymaniem zadatku przez Salon oraz odnotowaniem tego faktu jako niestawienie się na wizytę.
7. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
8. W przypadku spóźnienia się Klienta, Salon zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu trwania Usługi, o czym poinformuje przed jej rozpoczęciem. Skrócenie czasu zabiegu nie wpływa na jego cenę (obowiązuje pełna płatność) i może wpłynąć na jego rezultat. Salon nie ponosi odpowiedzialności za efekt końcowy wynikający z konieczności skrócenia procedur z winy Klienta.
9. W przypadku odwołania umówionej wizyty przez Salon, wpłacony zadatek zostanie niezwłocznie zwrócony Klientowi. Za zgodą Klienta istnieje również możliwość przeniesienia rezerwacji na inny, dogodny termin.
10. W przypadku opóźnienia rozpoczęcia Usługi wynikającego z winy Salonu, czas trwania Usługi nie ulega skróceniu i zostanie ona wykonana w pełnym, umówionym wymiarze czasowym.
§3
KWALIFIKACJA DO ZABIEGU
1. Przed przystąpieniem do zabiegu, w trosce o bezpieczeństwo Klienta, osoba wykonująca Usługę przeprowadza wywiad mający na celu wykluczenie przeciwwskazań do jego wykonania.
2. Klient zobowiązuje się do udzielenia osobie wykonującej Usługę prawdziwych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące jego stanu zdrowia.
3. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Usługi w przypadku stwierdzenia przez osobę wykonująca Usługę istnienia jakichkolwiek przeciwwskazań.
4. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działania niepożądane preparatów, jeżeli nastąpią one w konsekwencji zatajenia lub podania nieprawdziwych informacji o stanie zdrowia przez Klienta.
§4
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Salon Kosmetyczny Kaprys Joanna Chałas ul. Zamoyskiego 25, 22-400 Zamość.
2. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji umów o świadczenie Usług, co obejmuje zarówno wykonanie Usługi, jak i niezbędną komunikację z Klientem w sprawach z nią związanych (np. powiadomienia SMS o terminie wizyty).
3. Podstawa prawna przetwarzania danych: Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy).
4. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez cały okres obowiązywania umowy o świadczenie Usług. Po jej zakończeniu, dane będą przechowywane przez czas niezbędny do:
5. Odbiorcami danych osobowych Klientów mogą być podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz Administratora usługi wspierające, takie jak obsługa systemów informatycznych. Udostępnienie danych nastąpi wyłącznie na mocy Umów Powierzenia Przetwarzania, które ściśle określają wymogi dotyczące ochrony Państwa danych.
6. Dane Klienta mogą być przetwarzane w celu profilowania. Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia oraz przenoszenia danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych, Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
§5
STANDARDY HIGIENICZNE
1. Salon gwarantuje przestrzeganie najwyższych standardów higienicznych i sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym wymogami Sanepidu), w zakresie utrzymania porządku oraz dezynfekcji powierzchni.
2. Stanowiska pracy oraz wszystkie powierzchnie, z którymi Klient miał kontakt, są dezynfekowane po każdej wizycie.
3. Osoba wykonująca Usługę używa rękawiczek jednorazowych, a jeżeli wymaga tego procedura zabiegowa, również maseczek jednorazowych.
4. Podczas świadczenia Usługi używane są narzędzia jednorazowe. Narzędzia wielorazowego użytku poddawane są sterylizacji w autoklawie klasy medycznej, który znajduje się na wyposażeniu Salonu.
5. Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie atestowane środki dopuszczone do stosowania w profesjonalnych gabinetach beauty.
§6
PŁATNOŚCI
1. Klient ma możliwość uregulowania płatności za Usługi następującymi metodami: gotówką, kartą płatniczą, BLIK-iem oraz przelewem na rachunek bankowy Salonu.
2. Zadatek na rezerwację należy uiścić w sposób wybrany przez Klienta, przy użyciu tych samych metod płatności (gotówka, karta, BLIK, przelew).
3. Aktualny Cennik Usług dostępny jest do wglądu w Salonie.
4. Salon zastrzega sobie prawo do indywidualnego i uznaniowego przyznawania rabatów oraz decydowania o warunkach akcji promocyjnych.
§7
REKLAMACJE
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji Usługi w terminie do 3 dni od jej wykonania lub od daty wystąpienia powikłań wywołanych Usługą.
2. Reklamację należy złożyć osobiście w Salonie lub przesłać listem poleconym na adres Salonu.
3. Salon rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi Klientowi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Klient ma prawo żądać: zwrotu całości lub części poniesionych kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek Usługi.
5. W przypadku otrzymania odpowiedzi odmownej, Klient ma prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Salon ma kolejne 14 dni kalendarzowych.
6. Złożenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku natychmiastowego uregulowania pełnej płatności za wykonaną Usługę. Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za Usługę w oczekiwaniu na rozpatrzenie reklamacji.
7. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe, które wystąpią, jeśli:
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient ma prawo wglądu do niniejszego Regulaminu, Cennika Usług oraz certyfikatów poświadczających kwalifikacje i umiejętności osoby wykonujących Usługę.
2. W przypadku kwestii spornych, nieuwzględnionych w niniejszym Regulaminie, strony zobowiązują się podjąć próbę polubownego ich rozwiązania.
3. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez publikację nowej treści Regulaminu na stronie internetowej Salonu i w mediach społecznościowych na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem ich wejścia w życie.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.11.2025 r.
Salon Kosmetyczny Kaprys
ul. Zamoyskiego 25
22-400 Zamość